• 1405/03/31
  • - تعداد بازدید: 5
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشکده پرستاری حضرت زهرا(س) آباده

حضور رئیس و کارکنان دانشکده پرستاری آباده در مراسم عزاداری سیدالشهداء

رئیس و کارکنان دانشکده پرستاری با همکاری بسیج دانشجویی آباده اقدام به برگزاری مراسم عزاداری سیدالشهداء کرده و یاد و خاطر رهبر شهید و دیگر شهدای جنگ رمضان را نیز گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری حضرت زهرا(س) شهرستان آباده، رئیس این دانشکده ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و عزای سید الشهداء، گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری دهه اول ماه محرم و در راستای ترویج فرهنگ عاشورایی و همچنین زنده نگه داشتن یاد و خاطر رهبر شهید و دیگر شهدای سرافراز جنگ رمضان، با همکاری بسیج دانشجویی، مراسم قرائت زیارت عاشورا، روضه خوانی و سخنرانی برگزار شد و شرکت کنندگان در یک فضای معنوی به یاد مصائب حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش به عزاداری پرداختند.

دکتر«فریدون جهانگیر» در ادامه از همکاری های اعضای بسیج دانشجویی، دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده تشکر کرد و گفت: این مراسم با حضور دانشگاهیان و جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه در محل نماز خانه دانشگاه پیام نور آباده برگزار شد ودر پایان شرکت کنندگان مهمان سفره با کرامت اهل بیت عصمت و طهارت بودند.

حضور رئیس و کارکنان دانشکده پرستاری آباده در مراسم عزاداری سیدالشهداء           حضور رئیس و کارکنان دانشکده پرستاری آباده در مراسم عزاداری سیدالشهداء

  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشکده
  • کد خبری : 155332
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید